Saturday, April 17, 2010

--- PASAYA KO NA SALEH KO ---



Salam...

i have no more words to say....except my duaa

Dua ko makabus kami sang eskwela nami..
Dua ko magsaksis  kami  adi sa donya sampay sa Akhirah..
Dua ko na magkajawn  kami  sang kanami pagpangadi..
Dua ko na maka tabang  kami sa banwa pagka uri..
Dua ko na kalliniyan kami ng mga otaw..
Aw labi-labi yang Allah SWT..

Dua ko magkadayun kita pasaya ko..
Dua ko atag kaw ni Allah kanak..till hereafter..
Dua ko atagan kita ng pamilya na akasuwatan Nan..
Dua ko na atagan nan kita ng mga Saleheen aw Saleehat na mga awlaad..

I Love You Pasaya ko na Saleh ko na Palangga ko till hereafter..
UHIBBOKA KATHEERAN YAH HABIBIL GHALIYAH..

keep ur promise as i kept mine too...Allah knows best

ALLAHUMMA AMEEN YAH RABBIL ALAMEEN..

No comments:

Post a Comment