Wednesday, March 24, 2010

OH KADUNAN KO...

Oh… kadunan ko ampuna ako sang mga kadusan ko
Way layin hadap aw panganganay ko yasatabiya ampunon mo


Madaig da na kadusan yang yama-gawbok ko
Sa uriyan sinyan kadyaw aw luy gyapon yang pyaga-baras mo


Sang putika na yaga-kadumdum ko yang mga dusa ko
Tullo’ mag-kakagat ko sabap sang pag-susu’ aw sobra na alluk kanmo


Kariko nang kawtawan yaga-dumdum na madyaw ako
Ako da yang mat na otaw kung sang kaampunan pakawatun mo


Kabinban sang panginus nang dunya ika-tamanan ko
Kabuwi yabus sang kadaruwakan aw mga gaawbok na kabunsiyan mo


Kamatay aw kaduggum sang pakuboran yang pyaga-pangadapan ko
Kisum,sangkallaw narka yang paguya atawa surga apabila kawyan mo


Oh… kadunan na mawyanun ka-ampunan idto yang panganganay ko
Sang narka ma-lindung aw pangayu-ngayun ko na sang surga pasudon mo

No comments:

Post a Comment